Ivan Barišić, Osnovna škola Okučani

Ja sam mrav Ivan zatvoren u staklenoj boci. Sve je oko mene veliko i jako se bojim. Neki dječak me zatvorio u ovu staklenu bocu da me pati i ismijava. Nalazim se u nekoj maloj kućici na stolu, kućica je puna svakakvih stvari, i sve stvari su veće od mene. Zatvoren sam već tri dana i pokušao sam izaći iz staklene boce, ali ne mogu. Dječak je zadnji put bio u kućici prije osamnaest sati i dao mi je hrane da ne umrem. Valjda misli da ću postati njegov ljubimac, ali ja to ne želim. Želim biti slobodan i sam.


1. izazov - U 100 riječi opišite svijet oko sebe iz perspektive mrava zatvorenog u staklenu bocu




Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.