Ema Đilas, Osnovna škola Jurja Dalmatinca Šibenik

Bila sam sva sretna, uzbuđena i bojala sam se da nešto ne pođe po krivu, ali ipak je. Princ mi je pobjegao, otišao u drugo kraljevstvo i ostavio me. Baš mene. Sestre su mi pomogle da ga nađem u Engleskoj. Kad ga vidim napast ću ga kao što lav napada zebre. Ostavio me dok sam šetala u prekrasnoj svjetlucavoj vjenčanici. Kako je to mogao? Znam da je našao neku drugu tamo, a ja sam se mučila i trudila da budem dobra za njega. Ostala sam sama, tužna…ali… SLIJEDI OSVETA!

6. izazov: U 100 riječi opišite kako bi živjela Pepeljuga da nije bilo princa.





Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.