Ivona Šoštar, Osnovna škola Sveta Nedelja

Svanulo je jutro. Kroz prozor kuhinje uz vruć jutarnji čaj gledala sam svoj novi, crveni automobil precizno parkiran na mom dvorištu. Jedva sam čekala pohvaliti se novim vozilom svojim prijateljima i krenula sam na put. Prosinac je i prometnice su vrlo skliske i opasne. Naime, baš na trećem semaforu dogodila se nesreća i izgubila sam sva četiri kotača. U tom trenutku osjećala sam se tužno i ljutito zbog kašnjenja, zbog nesreće, zbog izgubljena sva četiri kotača i tog istog prijepodneva išla sam u osiguravajuću kuću za nadoknadu štete. Dan je počeo mirno, a zaista te može iznenaditi kako je završio.  

7. izazov: u 100 riječi objasnite osiguravajućoj tvrtki kako ste uspjeli izgubiti sva četiri kotača na automobilu.






Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.