Lucija Lazić, Osnovna škola Ante Starčevića Rešetari


Osjećam kako suhi pustinjski pijesak putuje vjetrovima. Išla sam u Egipat razgledavati piramide dok me je na povratku iz njih uhvatio pustinjski vjetar. Od silnog puhanja komadići pijeska ušli su mi u usta. Bio je jako gorak i jako suh. Bio je suši nego tost, grebao je za jezik. Imao je neki čudan miris kojeg ne znam opisati. Ne mogu taj okus izbaciti iz usta. I dalje čujem kako propada dok hodam kroz njega, kako huče dok puše jak vjetar. Pišem ti ovo jer znam da uskoro ideš u Egipat. Preporučujem da poneseš nekakvu masku ili maramu za svaki slučaj.

2. izazov - U 100 riječi pokušajte opisati suhi pustinjski pijesak koristeći samo osjetilo mirisa, sluha i okusa


Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.