Lucija Lazić, Osnovna škola Ante Starčevića Rešetari

Pepeljuga je većinu svog života služila svojoj maćehi i polusestrama. Kuhala im je svaki dan, prala njihovu odjeću i pospremala za njima. Polusestre su prema njoj bile jako bezobrazne. Kada su polusestre odrasle i već našle svoje muževe, napustile su kuću i živjele  sa muževima. Ostale su samo maćeha i Pepeljuga. Maćeha je Pepeljugu mučila svaki dan, zahtijevala od nje najteže poslove i nije joj dala da izađe iz kuće. Nije upoznala ljubav svog života. Maćeha je preminula. Tad je Pepeljuga već bila stara i nije htjela više ikoga imati. Imala je svoje životnije koje su joj bile i prijatelji.


6. izazov: U 100 riječi opišite kako bi živjela Pepeljuga da nije bilo princa.





Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.