Nika Brajković, Srednja škola Dalj
Iskreno, nisam znala što da kažem osiguravajućoj tvrtki. Mislim da me je bilo, zapravo, sram. Tko još u 21. stoljeću izgubi četiri kotača na svom automobilu . Znala sam da mi je nedostajalo malo vijaka u glavi, ali ovo je bilo previše i za mene. Prvu nesretnu gumu izgubila sam na autoputu prema Zagrebu. Probušila sam ju na hrđavi čavao pa sam hitno skrenula na pumpu. Brzo sam otrčala u trgovinu i nazvala HAK za pomoć. Objasnila sam im da sam probušila gumu, ali kada sam pogledala van odjednom su nestali svi kotači. Jadna ja i moja osiguravajuća tvrtka.
7. izazov: u 100 riječi objasnite osiguravajućoj tvrtki kako ste uspjeli izgubiti sva četiri kotača na automobilu.
100 riječi
100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja.
Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka.
Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.
Primjedbe
Objavi komentar