Nika Brajković, Srednja škola Dalj

Iskreno, nisam znala što da kažem osiguravajućoj tvrtki. Mislim da me je bilo, zapravo, sram. Tko još u 21. stoljeću izgubi četiri kotača na svom automobilu . Znala sam da mi je nedostajalo malo vijaka u glavi, ali ovo je bilo previše  i za mene. Prvu nesretnu gumu izgubila sam na autoputu prema Zagrebu. Probušila sam ju  na hrđavi čavao pa sam hitno skrenula na pumpu. Brzo sam otrčala u trgovinu i nazvala HAK za pomoć. Objasnila sam im da sam probušila gumu, ali kada sam pogledala van odjednom su nestali svi kotači. Jadna ja i moja osiguravajuća tvrtka.

7. izazov: u 100 riječi objasnite osiguravajućoj tvrtki kako ste uspjeli izgubiti sva četiri kotača na automobilu.






Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.