Antea Mileta, Osnovna škola Jurja Dalmatinca Šibenik

Dobar dan, imam izniman slučaj. Izgubila sam sva četiri kotača od auta. Otišla sam na toalet u kafić. Kad sam se vratila vidjela sam vjeverice kako uzimaju kotač od moga automobila. Bila sam toliko šokirana da sam se srušila u nesvijest. Vlasnik kafića me našao i prolio vodom. Pitao me što se dogodilo. Nisam mu odgovorila nego sam samo odmahnula rukom. Poslije sam sva tri kotača koja su ostala maknula i ostavila ih sa strane. Mislila sam da su kotači sada na sigurnom, ali su se krenuli kretati prema dolje po cesti.

 Eto, tako sam ja izgubila sva četiri kotača.🚘

7. izazov: u 100 riječi objasnite osiguravajućoj tvrtki kako ste uspjeli izgubiti sva četiri kotača na automobilu.






Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.