Melita Šurić, Osnovna škola Luka Sesvete
Znam da zvuči suludo i nestvarno ono što ću vam ispričati, ali se zaista dogodilo. Imamo i snimke nadzornih kamera. Krenuli smo na skijanje i nakon četiri sata vožnje odlučili smo zastati u restoranu. Bio je to omanji restoran izvan grada, ali su nam ga preporučili pa smo onamo otišli. Tek što smo naručili i počeli piti svoja pića, primijetila sam kako dva muškarca obilaze auto. Potrčali smo van, ali su nam već skinuli gume i nestali bez traga. Upitali smo ljude u restoranu znaju li tko su oni, ali nisu imali pojma. Zbog njih se naše putovanje moralo skratiti.
7. izazov: u 100 riječi objasnite osiguravajućoj tvrtki kako ste uspjeli izgubiti sva četiri kotača na automobilu.
100 riječi
100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja.
Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka.
Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.
Primjedbe
Objavi komentar