Melita Šurić, Osnovna škola Luka Sesvete

Znam da zvuči suludo i nestvarno ono što ću vam ispričati, ali se zaista dogodilo. Imamo i snimke nadzornih kamera. Krenuli smo na skijanje i nakon četiri sata vožnje odlučili smo zastati u restoranu. Bio je to omanji restoran izvan grada, ali su nam ga preporučili pa smo onamo otišli. Tek što smo naručili i počeli piti svoja pića, primijetila sam kako dva muškarca obilaze auto. Potrčali smo van, ali su nam već skinuli gume i nestali bez traga. Upitali smo ljude u restoranu znaju li tko su oni, ali nisu imali pojma. Zbog njih se naše putovanje moralo skratiti.

7. izazov: u 100 riječi objasnite osiguravajućoj tvrtki kako ste uspjeli izgubiti sva četiri kotača na automobilu.






Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.