Paula Paulić, Osnovna škola Luka Sesvete

U subotu popodne išla sam u grad po nove cipele. Bila je velika gužva i promet se sporo odvijao. Iz prve u drugu, iz druge u prvu i tako unedogled. Kada se konačno raščistilo, pokušala sam ubrzati kako bih stigla kupiti cipele prije nego što rasprodaju moj broj. Međutim, automobil je počeo nekontrolirano ubrzavati, osjetila sam treskanje i lupanje. Ugledala sam na cesti kotače svoga automobila - otpale - svaki na svojoj strani. Bila sam u šoku, nisam mogla ništa učiniti. Uspjela sam zaustaviti automobil i parkirati ga, napokon. Bez kotača, osjećala sam se poput Freda iz crtića "Obitelj Kremenko".

7. izazov: u 100 riječi objasnite osiguravajućoj tvrtki kako ste uspjeli izgubiti sva četiri kotača na automobilu.






Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.