Paula Paulić, Osnovna škola Luka Sesvete
U subotu popodne išla sam u grad po nove cipele. Bila je velika gužva i promet se sporo odvijao. Iz prve u drugu, iz druge u prvu i tako unedogled. Kada se konačno raščistilo, pokušala sam ubrzati kako bih stigla kupiti cipele prije nego što rasprodaju moj broj. Međutim, automobil je počeo nekontrolirano ubrzavati, osjetila sam treskanje i lupanje. Ugledala sam na cesti kotače svoga automobila - otpale - svaki na svojoj strani. Bila sam u šoku, nisam mogla ništa učiniti. Uspjela sam zaustaviti automobil i parkirati ga, napokon. Bez kotača, osjećala sam se poput Freda iz crtića "Obitelj Kremenko".
7. izazov: u 100 riječi objasnite osiguravajućoj tvrtki kako ste uspjeli izgubiti sva četiri kotača na automobilu.
100 riječi
100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja.
Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka.
Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.
Primjedbe
Objavi komentar