Ema Fegeš, Osnovna škola Dr. Ivana Novaka Macinec

Prvo sam se vozila iza neke bakice koja se vozila 20 na sat, dok se iza mene vozio pijanac. Vozio je vrlo neravno i svako malo prelazio na lijevu stranu. Odjednom se zaletio u mene i izgubila sam zadnji desni kotač. Onda sam se ja zaletjela u bakicu i izgubila prednji desni kotač. I tako sam odletjela u jarak kraj ceste i sa sobom povukla pijanca i bakicu. U međuvremenu mi je otpao prednji lijevi kotač. Nakon nekoliko pokušaja sam se uspjela izvući van iz auta i zbog ljutnje sam ga jako lupila. I otpao je posljednji kotač.

7. izazov: u 100 riječi objasnite osiguravajućoj tvrtki kako ste uspjeli izgubiti sva četiri kotača na automobilu.






Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.