Helena Rapo, Škola za umjetnost, dizajn, grafiku i odjeću Zabok


Ja i prijateljica smo igrale igru gdje moraš pogađat stvari, ali smo imale povez preko očiju. Dala mi je neku posudicu sa nečim. Prvo sam to pomirisala. Miris je nekako suh, ne mogu točno opisati. Zatim sam probala malo. Okus je bljutav. To nije nešto za jest. Kao neke mrvice nečega, što nije za jest. Pokušala sam staviti tu stvar kod uha i čuti nešto, ali ništa. Znači ta stvar nije jestiva, suha je, nema zvuk i  u nekim mrvicama je. Da nije možda pijesak? Nema okusa ni nekog mirisa. Prijateljica je prošle godine na izletu u Egipat kupila pijesak.

2. izazov - U 100 riječi pokušajte opisati suhi pustinjski pijesak koristeći samo osjetilo mirisa, sluha i okusa


Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.