Marisa Plavec, Osnovna škola Kneževi Vinogradi

Za moj seminarski rad sam odlučila uzgojiti novu biljnu vrstu. Moj tim i ja smo miješali par gena u nadi da ćemo dobiti zanimljive rezultate. Uzgojili smo mješavinu muholovke i kita. Biljka je za sad visine stropa laboratorija i širine kao stol na kojem stoji. Cijelom širinom i visinom je ogromna lovka. Tek na dnu stapke ima par manjih pupova koji čuvaju zemlju u kojoj je zasađena. Za razliku od muholovka, ova biljka ne jede samo muhe. Može pojesti bilo što. Nismo to saznali na lak način… Izgubili smo puno materijala i pribora za laboratorij. Ne znamo što učiniti. 

11. izazov - U 100 riječi opišite novu biljnu vrstu koju ste uzgojili u svojem laboratoriju.


Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.