Nika Brajković, Srednja škola Dalj

Dani su sporo prolazili, sve je bilo sivo i tamno. Svijet je bio u rukama virusa Covid-19. Dane sam provodila u laboratoriju sama sa svojim biljkama. Možda je prošao mjesec ili su prošla dva mjeseca duboke tame, a ja sam žurno provodila eksperimente na svojim biljkama križajući ih. Odjednom mi se život proljepšao, uspjela sam uzgojiti novu biljnu vrstu. Kako u životu nije sve ili crno ili bijelo razboljela sam se. Nije mi preostalo ništa drugo nego skuhati čaj netom uzgojene biljke. I gle čuda, ozdravila sam za nekoliko sati. Kako je moja biljka izliječila Covid nazvala sam ju Kovidina. 

11. izazov - U 100 riječi opišite novu biljnu vrstu koju ste uzgojili u svojem laboratoriju.


Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.