Helena Rapo, Škola za umjetnost, dizajn, grafiku i odjeću Zabok

Svi znamo priču o Pepeljugi  i  princu, ali što bi bilo da nije završila s njim. Ima par mogućih scenarija. Prvi je taj da ju je njena maćeha ostavila zatvorenu na tavanu, ali da im je i dalje bila sluškinja. Druga mogućnost je ta da ju je maćeha poslala da živi negdje drugdje ili ju je izbacila iz stana. Treća mogućnost je ta da je uspjela pobjeći sa tavana i da se sama snašla u životu. Ja najviše vjerujem 1. teoriji. Bilo bi zanimljivo da postoji priča gdje Pepeljuga  nije  sa princem. Tko, zna možda ju netko jednom napiše.

6. izazov: U 100 riječi opišite kako bi živjela Pepeljuga da nije bilo princa.





Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.