Matea Majstorović, Ekonomska škola Požega

Pepeljuga je već godinama robovala za svoje polusestre i maćehu koje nisu pokazivale ni najmanji znak suosjećajnosti. Nikada joj ne bi pomagale i uvijek bi pronašle način kako da joj zagorčaju život. Jednog dana Pepeljugi je bilo dosta. Zla maćeha joj je potpuno uskratila jelo jer nije stigla obaviti sve poslove. Pepeljuga je odlučila staviti mišjeg otrova u njihov čaj. Nakon što su primijetile da čaj ima drugačiji okus, počele su smišljati kako je kazniti. Odlučile su samo zatražiti novi čaj. Nisu uspjele ispiti čaj jer je otrov iz prvog čaja djelovao i one su umrle. Pepeljuga je napokon slobodna.

6. izazov: U 100 riječi opišite kako bi živjela Pepeljuga da nije bilo princa.





Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.