Matea Majstorović, Ekonomska škola Požega
Dobar dan! Uspjela sam izgubiti sva četiri kotača na automobilu kojeg sam osigurala u Vašoj osiguravajućoj tvrtki. Naime, felge na gumama mi se nisu sviđale pa sam ih sama odlučila promijeniti. Nisam bila sigurna kako ih staviti pa sam odlučila skinuti gume. Promijenila sam ih i sljedeći dan sam išla planinariti. No, nisam znala da će na jednom dijelu putovanja biti makadam. Dok sam se vozila osjetila sam čudan osjećaj pod gumama. Ubrzo sam čula i škripanje. Shvatila sam da sam ostala bez dvije gume, a kad sam stisnula kočnicu ostala sam bez druge dvije. Spustile su se niz provaliju.
7. izazov: u 100 riječi objasnite osiguravajućoj tvrtki kako ste uspjeli izgubiti sva četiri kotača na automobilu.
100 riječi
100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja.
Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka.
Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.
Primjedbe
Objavi komentar