Morana Erdelja, Osnovna škola Kajzerica

Čekaj, opet?! Pa tek sam prestao izbacivati ove papire s nekim bezveznim tekstom, a oni sad šalju još! I to opet crno i bijelo. Pa zašto su takvi, zašto ne koriste boje? Ja cijeli dan idem lijevo i desno i pljuckam tu nekakvu tintu kako mi drugi kažu. Čuo sam na mreži, priča se među pisačima na serveru da pisač u sobi na kraju hodnika printa samo nekoliko puta tjedno i to uvijek bude u boji. A ja? Pa ja isto znam printati u boji, ali ne! Oni kažu da štede. Da stvarno štede, ne bi printali toliko papira.

14. izazov - u 100 riječi pokušajte objasniti zašto mrzite svoj posao - vi ste pisač (printer) koji radi u velikom odvjetničkom uredu i dnevno ispisuje ogromne količine dokumenata






Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.