Morana Erdelja, Osnovna škola Kajzerica

Trenutno je 1941. godina u Parizu. Jedna od bombi koje su bile postavljene oko grada se nalazi u kanalizaciji. Moj auto nalazio se točno poviše bombe. Ja sam bila udaljena u jednom od vrtova u Parizu. Odjednom su se začule eksplozije. Trajale su oko jedne minute. Otrčala sam do auta u pokušaju bijega. Gume auta su sve bile ispuhane i uništene, no nije bilo ni jedne ogrebotine na autu. Bila sam iznenađena, ali sam pokušala trčati što sam dalje mogla. I tako sam pobjegla, no moj auto je ostao u gradu. I ne biste vjerovali, trebaju mi nove gume.

7. izazov: u 100 riječi objasnite osiguravajućoj tvrtki kako ste uspjeli izgubiti sva četiri kotača na automobilu.






Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.