Morana Erdelja, Osnovna škola Kajzerica
Trenutno je 1941. godina u Parizu. Jedna od bombi koje su bile postavljene oko grada se nalazi u kanalizaciji. Moj auto nalazio se točno poviše bombe. Ja sam bila udaljena u jednom od vrtova u Parizu. Odjednom su se začule eksplozije. Trajale su oko jedne minute. Otrčala sam do auta u pokušaju bijega. Gume auta su sve bile ispuhane i uništene, no nije bilo ni jedne ogrebotine na autu. Bila sam iznenađena, ali sam pokušala trčati što sam dalje mogla. I tako sam pobjegla, no moj auto je ostao u gradu. I ne biste vjerovali, trebaju mi nove gume.
7. izazov: u 100 riječi objasnite osiguravajućoj tvrtki kako ste uspjeli izgubiti sva četiri kotača na automobilu.
100 riječi
100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja.
Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka.
Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.
Primjedbe
Objavi komentar