Dea Vojvodić, Osnovna škola Sveta Nedelja

Obraćam vam se s prijavom štete na mom automobilu koji je doživio nezgodu u kojoj sam izgubio četiri kotača. Incident se dogodio dok sam vozio automobil, u jednom trenutku sam primijetio čudne zvukove koji su postajali sve glasniji. Ubrzo nakon toga, izgubio sam kontrolu nad vozilom, zaustavio sam automobil. Kada sam izašao iz vozila, primijetio sam da su se sva četiri kotača otkotrljala u različitim smjerovima. Nakon poziva servisa, automobil je odvezen u servisnu radionicu na popravak. Molim vas da mi pružite daljnje upute o postupku prijave štete i da me informirate o mogućnostima pokrivanja ovog incidenta kroz osiguravajući postupak.

7. izazov: u 100 riječi objasnite osiguravajućoj tvrtki kako ste uspjeli izgubiti sva četiri kotača na automobilu.






Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.