Dea Vojvodić, Osnovna škola Sveta Nedelja

Kada pas sjedi pred vratima iščekujući povratak svog vlasnika, vjerojatno se pita zašto je vlasnik otišao i hoće li se vratiti uskoro. Pas se može osjećati usamljeno, zabrinuto i napušteno jer je naviknut na prisutnost svog vlasnika. Pas može razmišljati o tome što radi vlasnik i koliko će dugo biti odsutan.. Pas može čak početi osjećati neugodu, poput tjeskobe ili straha, ako ne može vidjeti vlasnika niti čuti njegov glas. No, kada se vlasnik napokon vrati, pas će biti pun sreće i veselja, mašući repom i trčeći prema svom vlasniku, sretan što je njihova veza još uvijek jaka i nepokolebljiva.

17. izazov - u 100 riječi napišite o čemu razmišlja pas koji čeka povratak vlasnika koji je samo otišao do automobila po torbu koju je zaboravio.






Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.