Helena Rapo, Škola za umjetnost, dizajn, grafiku i odjeću Zabok

Poštovani gospodine, razumijem da ovo zvuči  jako apsurdno, ali istina je. Probudim se danas ujutro, odem do auta kako bih krenula na posao kao i svako jutro te vidim da nema kotača. Netko mi ih je ukrao ili su nestali. Ako želite, mogu vam pokazati sliku! Morala sam ići javnim prijevozom na posao! Molim Vas, nadoknadite mi štetu. Napravit ću sve da dokažem da su kotači uistinu nestali. Moja teorija je da mi je mlađa sestra namjerno skinula i sakrila kotače .Ne bih dolazila bez razloga, ali treba mi auto za posao. Hoćete li mi, molim vas, podmiriti troškove kotača?

7. izazov: u 100 riječi objasnite osiguravajućoj tvrtki kako ste uspjeli izgubiti sva četiri kotača na automobilu.






Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.