Iva Dražić, Ekonomska škola Požega
On ne, opet se obuva i oblači jaknu to znači da negdje odlazi, no ne uzima povodac pa ne idem s njim. Taman što se vratio doma već odlazi. Znači li to da sam mu dosadio pa me napušta, ili je ljut što sam mu uništio papuče pa ne želi biti sa mnom. Znao sam, napustio me te se nikada neće vratiti. Trebao sam biti bolji i poslušniji pa se ovo ne bi ni dogodilo. Ja sam kriv za sve. Ha? Netko dolazi! Moj vlasnik, moj vlasnik se vratio. Opet sam previše dramatizirao.
17. izazov - u 100 riječi napišite o čemu razmišlja pas koji čeka povratak vlasnika koji je samo otišao do automobila po torbu koju je zaboravio.
100 riječi
100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja.
Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka.
Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.
Primjedbe
Objavi komentar