Lamia Sabo, Ekonomska škola Požega

Ako princ ne bi bio dio njezine priče, Pepeljuga bi i dalje živjela kao sluškinja u kući svojih zlih maćeha i sestara. Iako bi bilo teško, ona bi se trudila da živi sretno i zadovoljno, pronalazeći radost u malim stvarima poput pjevanja, čitanja i šetnje po prirodi. Možda bi se čak i uspjela izboriti za svoja prava i uvjete rada, postati samostalna i uspješna u svojim poslovima. Pepeljuga je bila jaka i uporna djevojka, pa bi se vjerojatno uspjela snaći u životu bez princa.


6. izazov: U 100 riječi opišite kako bi živjela Pepeljuga da nije bilo princa.





Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.