Lamia Sabo, Ekonomska škola Požega

Žao mi je što moram podnijeti zahtjev za naknadu štete. Bila sam na autocesti kada sam čula čudan zvuk koji se činio kao da dolazi od automobila. Shvatila sam da sam izgubila kontrolu nad vozilom. Uspjela sam se zaustaviti na sigurnom mjestu i izaći iz automobila kako bih provjerila što se dogodilo. Tada sam shvatila da su sva četiri kotača nestala. Vjerujem da je došlo do puknuća gume ili drugog kvara koji je uzrokovao ovaj problem. Molim vas da mi pomognete u ovom zahtjevu za naknadu štete, jer je ovo bilo izvan moje kontrole i uzrokovalo mi je veliku štetu. 

7. izazov: u 100 riječi objasnite osiguravajućoj tvrtki kako ste uspjeli izgubiti sva četiri kotača na automobilu.






Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.