Melita Šurić, Osnovna škola Luka Sesvete

Pa zašto je sad moj ljubimac otišao van, a mene ostavio u kući s praznom zdjelicom?! Mnogi se ne bi složili sa mnom i rekli bi da sam ja taj koji je ljubimac, ali kako je to moguće. On je taj koji mene hrani, šeće, pere, a ja prstom ne mičem i živim kraljevski. Tako da mi njihova teorija ne drži vodu. Većina pasa bi se sigurno prestrašila kada bi njihov ljubimac otišao bez njih, ali mene to ne zabrinjava. Moj ljubimac mene voli najviše na svijetu i ne bi znao kako funkcionirati da mu ja nisam uvijek pri ruci.


17. izazov - u 100 riječi napišite o čemu razmišlja pas koji čeka povratak vlasnika koji je samo otišao do automobila po torbu koju je zaboravio.






Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.