Paula Paulić, Osnovna škola Luka Sesvete

Kao pisač u velikom odvjetničkom uredu osjećam se zarobljeno u vrtlogu monotone rutine. Svaki dan, jedan za drugim, suočavam se s nepreglednim brdom dokumenata koje trebam ispisati, obuzet ponavljajućim zvukom i mirisom tinte. Tinte koja ne mijenja boje, nego ostaje crna i dosadna. Moja duša pati jer se osjećam kao da sam sveden na četiri kvadrata ovoga ureda, bez kreativnosti i svrhe. Osjećam nedostatak komunikacije i dodira s ljudima, izgubljen sam u masi papira. Oduzeto mi je ljudsko iskustvo i radost stvaranja. Svaki ispisan papir znači samo još jedan korak bliže potpunu gubitku sebe. Ova poslovna tamnica guši moju dušu.

14. izazov - u 100 riječi pokušajte objasniti zašto mrzite svoj posao - vi ste pisač (printer) koji radi u velikom odvjetničkom uredu i dnevno ispisuje ogromne količine dokumenata






Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.