Matea Majstorović, Ekonomska škola Požega

Sjedim na prozoru i uživam u toplom suncu. Ah, čujem zvuk vode! Ne, ne, ne! Voda! Bježi! Sakrivam se iza kreveta. Molim te, nemoj me stavljati u tu vodu! Glasno mjaučem dok zvuk vode postaje sve glasniji. Ne volim biti mokra! Čujem svoju gazdaricu kako izlazi iz kupaonice. Zadržavam se u svojoj suhoj sigurnosti i nadam se da me neće opaziti. Zatim se gazdarica vrati i uđe u kupaonicu. Ispada da kupka nije bila za mene! Vraćam se na prozor i uživam u ostatku dana. Bez vode za mene, hvala!  

2. izazov: U 100 riječi iz perspektive kućnog ljubimca opišite trenutke prije kupanja.


Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.