Ana Štrbić, Osnovna škola "Vladimir Nazor" Ploče
I toga sam poslijepodneva ljenčarila na svom udobnom prozorskom ležaju i razmišljala kako je život lijep. Odjednom me zgrabila neka ruka i podigla u zrak. Isprva sam bila mirna, ali kad sam vidjela da me moja vlasnica vodi prema WC-u, izgubila sam kontrolu. Pokušala sam se iskoprcati, ali nisam uspjela pa me vlasnica ubacila u kadu. „Hej, voda je moj najveći neprijatelj!“ vičem, ali nitko me ne čuje. Davim se, a još me čeka i sušenje. Nakon svega, počešljana i mirišljava, mogla sam se vratiti na svoj osunčani ležaj. Svrbi me sve više i više. Kupanje je grozna ljudska navika.
2. izazov: U 100 riječi iz perspektive kućnog ljubimca opišite trenutke prije kupanja.
100 riječi
100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja.
Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka.
Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.
Primjedbe
Objavi komentar