Marta Petričić, Osnovna škola Kajzerica
Ja sam Lusi i kao sve mačke ne volim kupanje. Svaki drugi dan moj vlasnik puni kadu s vodom, jedan dan voda je hladna, a drugi dan je kipuća. Ne znam kako svojim predivnim glasom reći obitelji da ne volim kupanje. Evo, danas ujutro stavili su me u šarenu vodu. Da, ni ja nisam vjerovala. Odmaram i slušam svoje vlasnike. Razgovaraju o šarenim bombama za vodu, valjda je to bilo u jutarnjoj kupki. Dosta mi je ovih suludih milovanja i vode, jedva čekam da me puste da živim mačji život. Idem jesti svoj obrok i onda trpit šarenu kupku.
2. izazov: U 100 riječi iz perspektive kućnog ljubimca opišite trenutke prije kupanja.
100 riječi
100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja.
Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka.
Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.
Primjedbe
Objavi komentar