Sarah Nuelati Svilković, Osnovna škola Kajzerica

Bio je savršen dan za odmaranje. Smjestila sam se na moje uobičajeno mjesto. Ali odjedanput sve je krenulo nizbrdo. Morala sam se kupati, a ja mrzim vodu. Vlasnica mi je rekla da se moram kupati iz razloga jer idem na izložbu savršenih mačaka. Kada je bilo vrijeme za kupanje pobjegla sam van, nisam gledala kamo idem pa sam upala u lokvu blata. Tek tad sam se morala kupati. Nažalost, okupala sam se, bila mirišljava i čista. Sljedeći dan sam išla na izložbu i osvojila zadnje mjesto. Vlasnica je bila jako ljuta na mene. Sad me još više počela maltretirati i mučiti. Grozno!

2. izazov: U 100 riječi iz perspektive kućnog ljubimca opišite trenutke prije kupanja.




Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.