Vigo Pašić, Osnovna škola Kajzerica

Ja sam mačka Mica. Današnji dan je grozan. Moj vlasnik me želi okupati, grozan je. Proces kupanja događa se u posebnoj prostoriji zvanoj kupaonica.
Najprije me moj vlasnik želi namamiti poslasticama misleći da ću pasti na foru. Ja krenem trčati po kući, mijaukati, skakati, bježati iz dvorišta...Pravi užas. Vlasniku treba oko pola sata da me ulovi. Tijekom kupanja hladna voda krene mi niz dlaku. Vlasnik tada izvadi šampon te me krene prati. Odvratno! Zatim krene ispiranje. Šampon pomiješan s vodom slijeva mi se niz dlaku. 
Nakon kupanja, cijeli sam dan anksiozna i ne želim jesti. Jednostavno ne volim kupanje.

2. izazov: U 100 riječi iz perspektive kućnog ljubimca opišite trenutke prije kupanja.




Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.