Emanuel Ivakić, Osnovna škola Okučani

Jučer sam se probudio i odmah provjerio telefon. Ako netko ne zna, ja sam obožavatelj palačinki. Na e-mail mi je stigla poruka od Elipsa. Pisalo je da se u mome gradu otvara trgovina. Otišao sam i prvo što sam ugledao bio je najmoderniji uređaj za pravljenje palačinki. Naravno da sam ga odmah kupio. Danas mi uređaj ne radi. Otišao sam serviseru da mi ga popravi. Rekao sam mu da sam pokušao praviti palačinke, ali uređaj jednostavno nije grijao. Dao mi je neke savjete, no sve sam to već pokušao. Rekao je da ga treba popraviti, ali on ne zna kako.

6. izazov: U 100 riječi objasnite serviseru što točno ne valja s vašim novim, najmodernijim uređajem za pečenje palačinki.




Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.