Gabrijela Pranjić, Osnovna škola "Vladimir Nazor" Ploče

Halo, servisu za kućanske uređaje! Moj novi najmoderniji uređaj za pečenje palačinka ima neke "posebne" karakteristike. Prvo, palačinke se zalijepe za površinu uređaja kao zaljubljene! Pokušavam ih okrenuti, ali one se drže kao da su zalijepljene ljepilom. A temperatura? Paaa… ona ima svoju vlastitu ideju o tome što znači biti "precizno podešena“. Palačinke izlaze ili premalo pečene ili prepečene, kao da su na nekom vlastitom kulinarskom izazovu. Oh, a čišćenje? To je kao da pokušavam odagnati neželjene goste iz kuće. Uređaj bi trebao imati opciju sa-mo-po-spre-ma-nja! Molim te, servise, pomozi mi da ove palačinke ne postanu moje gorke životne neprijateljice!

6. izazov: U 100 riječi objasnite serviseru što točno ne valja s vašim novim, najmodernijim uređajem za pečenje palačinki.




Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.