Lara Rakić, Osnovna škola Kajzerica

Za rođendan sam dobila najmoderniji uređaj za pečenje palačinki koji je već pri prvoj upotrebi proizvodio čudne, glasne zvukove. Uspuhana sam nazvala servisera i ponavljala mu kako moj novi uređaj ne radi i proizvodi čudne zvukove. Nije me slušao, već je samo govorio kako nema vremena. Uporno sam mu objašnjavala kako se aparat trese i skače, no on je govorio kako ne zna što bi to moglo biti. Kad više nisam znala kako mu objasniti, snimila sam video kako uređaj radi te poslala serviseru. Zaključio je da se ne može popraviti, već ga je potrebno vratiti i uzeti novi uređaj.

6. izazov: U 100 riječi objasnite serviseru što točno ne valja s vašim novim, najmodernijim uređajem za pečenje palačinki.




Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.