Mia Andrijašević, Osnovna škola Kajzerica
Kaže da smrdim. Pa ni ostali ukućani ne mirišu najbolje. Zna li ona da se umjesto kupanja ja radije ližem po cijele dane. U redu je s vremena na vrijeme umočiti šapu, ali smočiti ovo krzno je kao da vodom uništite najskuplju bundu iz ormara. Mrzim zvuk vode i pjenušave mjehuriće. Gledam kako pobjeći, trzam se, grebem i mijaučem. Pokušavam iskočiti iz kade. Uspijevam ali ovaj puta je pametnija pa je zatvorila vrata. Pjene je posvuda, mokre smo i ja i ona. Nema mi pomoći. Kako smo mi mačke proračunata bića, a ona trgovac mojim poslasticama, ipak pristajem na kupanje.
2. izazov: U 100 riječi iz perspektive kućnog ljubimca opišite trenutke prije kupanja.
100 riječi
100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja.
Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka.
Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.
Primjedbe
Objavi komentar