Mia Blažeka, Osnovna škola Svete Ane u Osijeku

Petak je, najgori dan u tjednu. Pitate se zašto? E pa reći ću vam. 
Petak je dan za KUPANJE! Kao i sve druge mačke, ni ja ne volim kupanje. Ta hladna voda koja mi nakostiješi dlaku...Pjena na mom licu pa me i oči peku. Još kada čujem zvuk vode, naježim se. Moja vlasnica želi da budem čista i uredna jer nam gosti često dolaze, a nitko ne želi vidjeti neurednu mačku. Izdržat ću i stisnuti zube jer nakon pranja dobijem nagradu; - ukusnu slasticu i maženje. Ja općenito volim svoju vlasnicu, ali ne baš petkom.

2. izazov: U 100 riječi iz perspektive kućnog ljubimca opišite trenutke prije kupanja.




Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.