Tara Kutleša, Osnovna škola Kajzerica

Ne volim kupanje. Svaki put kad je vrijeme za kupanje, pobjegnem pod fotelju ili iza komode, a vlasnica me počne loviti po stanu i vući u kupaonicu. Tada se počnem još više odupirati i grebati ju. Takvi trenutci su užasni. Jako se bojim vode, vodu zamišljam kao duboki vrtlog koji će me kad tad progutati. Kad me vlasnica napokon uhvati uvijek se borim ostati suha i netaknuta. Međutim to nikada ne bude tako. Voda me cijelu okruži i navlaži od glave do pete. Uvijek vodim veliku bitku s njom, ali me ona uvijek nekako uspije pobijediti. Još je više zamrzim.

2. izazov: U 100 riječi iz perspektive kućnog ljubimca opišite trenutke prije kupanja.




Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.