Gabrijela Pranjić, Osnovna škola "Vladimir Nazor" Ploče

Uf, moram ti ispričati o tom urnebesnom Natjecanju u jedenju ljutih papričica. Hrabro sam pristala, misleći da sam nedovoljno ljuta, ali čim sam zagrizla prvu papričicu, osjetila sam jezičnu eksploziju ljutine! Bila sam kao zmaj koji riga vulkan iz usta! Obuzela me panika, ali nisam se predala. Nastavila sam hrabro, unatoč suzama koje su mi tekle niz vrele obraze. Na kraju sam osvojila titulu s natpisom "Kraljica Ljutih Papričica"! Iako su moji okusni pupoljci još uvijek u šoku, osjećam se ponosno, kao pravi kraljica. Ali sljedeći put se držim slatkog ili bar manje crvenog da izbjegnem ljute posljedice drugog dana!

8. izazov: U 100 riječi opišite svoje iskustvo sudjelovanja u natjecanju u jedenju ljutih papričica. Kako se osjećate nakon izazova i imate li još uvijek funkcionalne okusne pupoljke?

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.