Larissa Purić, Osnovna škola Okučani

Sudjelovanje u natjecanju u jedenju ljutih papričica bilo je jedinstveno iskustvo. U početku, uzbuđenje i adrenalinski poticaj su bili visoki jer sam se pripremao suočiti s izazovom. Uputio sam se  spremajući se na intenzivne okuse.
Natjecanje je bilo izuzetno izazovno. Svaka papričica bila je test izdržljivosti i hrabrosti. Osjećaj peckanja brzo se raširio po ustima i grlu, izazivajući intenzivan osjećaj. No,unatoč izazovima, uspio sam se fokusirati na cilj - jesti svaku papričicu do kraja.
Nakon izazova, osjećaj je bio mješavina ispunjenosti i euforije. S obzirom na okusne pupoljke, možda su bile malo mahnite tijekom natjecanja, ali vjerujem da su se oporavile.

8. izazov: U 100 riječi opišite svoje iskustvo sudjelovanja u natjecanju u jedenju ljutih papričica. Kako se osjećate nakon izazova i imate li još uvijek funkcionalne okusne pupoljke?

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.