Leona Ćorluka, Osnovna škola Okučani

Ovo je dan kada sam odlučila peći palačinke na najmodernijem uređaju. Ove palačinke će biti ukusne. Samo idem napraviti smjesu pa ću ih peći. Malo vode, brašna i mlijeka i bit će dobro. Ma krećem ja na posao neće mene ništa spriječiti. Joj, gdje sam ostavila onaj najnoviji uređaj za palačinke? A da, u ormar sam ga spremila. Evo ga, sada lijepo idem ispeći par palačinki. Nikada nisam pekla palačinke s njim. Što je ovo? Zašto mi sve palačinke gore? Pa ovo je najnoviji uređaj. Moram nazvati servisera da mi ovo popravi jer ne znam zašto mi sve palačinke gore.

6. izazov: U 100 riječi objasnite serviseru što točno ne valja s vašim novim, najmodernijim uređajem za pečenje palačinki.




Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.