Maja Zetić, Osnovna škola Okučani

Išla sam na natjecanje tko će prije pojesti ljutu papričicu. Natjecale smo se Sara, Lea, Matea i ja. Natjecali smo se u školi. Kada sam došla u školu tamo je bio jedan ogroman stol na kojemu su bili zeleni tanjuri i unutra 10 ljutih papričica. Čekala nas je komisija. Kada smo bile spremne, rekli su tri, četiri, sad… i mi smo krenule. Dok smo grizle papričice bilo je puno grimasa. Ja sam imala osjećaj kao da mi usta gore. Nisam mogla više izdržati i otišla sam popiti vode. Dok sam ja popila vodu i vratila se, Sara je već pobijedila.

8. izazov: U 100 riječi opišite svoje iskustvo sudjelovanja u natjecanju u jedenju ljutih papričica. Kako se osjećate nakon izazova i imate li još uvijek funkcionalne okusne pupoljke?

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.