Mia Andrijašević, Osnovna škola Kajzerica

Nisam znala što znači izreka ljuta kao paprika dok se zbog znatiželje nisam prijavila na natjecanje u njihovom jedenju. Nagrada je bila privlačna, a japanske papričice, simpatične i male, nisu djelovale kao neki problem. Prvih par pojela sam bez problema. Onda je krenulo znojenje, crvenilo i vrućina. Osjećala sam se kao zmaj koji riga vatru usred nekog vulkana. Brzo sam odustala. Sada nakon kilograma pojedenog sladoleda kojeg sam pojela da popravim štetu i dalje ne osjećam ništa. Pitam se je li napravljena nepovratna šteta mojim pupoljcima? Nisu valjda papričice zadnje sto ću osjetiti? Ljuta sam kao ris na vlastitu nepromišljenost.

8. izazov: U 100 riječi opišite svoje iskustvo sudjelovanja u natjecanju u jedenju ljutih papričica. Kako se osjećate nakon izazova i imate li još uvijek funkcionalne okusne pupoljke?

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.