Mia Blažeka, Osnovna škola Svete Ane u Osijeku

-Oh, dobar dan! Hvala što ste došli! Vi ste već treći serviser koji mi pokušava popraviti mega ultra sonični uređaj za palačinke!
-Ma, gospođo, sve je u redu...
-Nemojte mi govoriti da je sve u redu jer nije u redu!
-U čemu je problem?
-Nakon svake ispečene palačinke, uređaj ne prestaje pjevati pjesmu Pa-pa-palačinke, palačinke pečemo... I to još na SLOVENSKOM!! Zamislite!
-Gospođo, nažalost ne mogu Vam puno pomoći, jer uređaj je napravljen tako da svi susjedi moraju znati kada i kod koga se peku palačinke.
-Dobro, onda nosite uređaj nek' Vama i vašim susjedima pjeva!

6. izazov: U 100 riječi objasnite serviseru što točno ne valja s vašim novim, najmodernijim uređajem za pečenje palačinki.




Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.