Mia Blažeka, Osnovna škola Svete Ane u Osijeku

Zaputila sam se prema centru grada u kojem se održavalo natjecanje u jedenju ljutih papričica. Odlučila sam se iskušati u izazovu. Počelo je natjecanje, donosili su papričicu za papričicom. Natjecatelji ispadaju jedan po jedan, no ne dam se. Oblijevaju me znoj i suze. Oči me peku. U finalu sam, slijedi najljuća papričica - carolina reaper. Krenula sam jesti. Osjećam trnce u prstima, nije mi dobro. Odjednom sam u žamoru čula svoje ime, POBIJEDILA SAM! Nakon natjecanja, moji okusni pupoljci su se potpuno osušili, kao da su se pekli na vatri. Ali dobro, vrijedilo je, osvojila sam 500 eura i grčki jogurt!!!

8. izazov: U 100 riječi opišite svoje iskustvo sudjelovanja u natjecanju u jedenju ljutih papričica. Kako se osjećate nakon izazova i imate li još uvijek funkcionalne okusne pupoljke?

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.