Nikolina Stojaković, Osnovna škola Darda

Ljute papričice oduvijek su moja noćna mora. Prijavila sam na natjecanje zbog izazova kojeg sam dobila tijekom igre. Uporna sam osoba i htjela sam svladati sve ljute stvari jednom za svagda. Nekoliko mjeseci prije natjecanja počela sam se navikavati na ljutu hranu. U početku je bilo grozno, ali priviknula sam se, imunitet mi je postao otporan na sve ljuto. Na dan natjecanja bila sam pod stresom jer su natjecatelji bili iskusni. Nakon natjecanja osjećala sam se sretno, ali sam na nekoliko dana izgubila svoje okusne pupoljke. Bila sam druga, ali bitno je da sam pobijedila svoje strahove.

8. izazov: U 100 riječi opišite svoje iskustvo sudjelovanja u natjecanju u jedenju ljutih papričica. Kako se osjećate nakon izazova i imate li još uvijek funkcionalne okusne pupoljke?

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.