Emanuel Ivakić, Osnovna škola Okučani

Krenuo sam uključiti televizor dok nisam shvatio da nema daljinskog upravljača. Krenuo sam ga tražiti međutim nema ga. Tražio sam na svakakvim mjestima. Dok sam tražio u dnevnoj sobi i maknuo tepih primijetio sam nešto zaista neuobičajeno. Našao sam rupu u podu. Ušao sam u nju s blagim strahom. Bilo je mračno. U jednom trenutku slučajno stisnem prekidač. Kada se upalilo svjetlo imao sam što vidjeti. Tu je bila ogromna rupa sa preko 200 stepenica. Sa strane su bile nekakve kutije s jako starim stvarima. Postalo je strašno pa sam otišao gore i vidio da mi je daljinac na kauču.

10. izazov: Na poklon ste dobili snježnu kuglu. U 100 riječi opišite što se događa i kako izgleda kada je protresete. U 100 riječi opišite vašu avanturu u potrazi za izgubljenim daljinskim upravljačem koja vas je odvela do neistraženih dijelova vašeg stana. Koje su vam neobične stvari upale u oči tijekom ove potrage?

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.