Greta Voldin, Osnovna škola Svete Ane u Osijeku

Danas sam sudjelovala u natjecanju u jedenju ljutih papričica. Bilo je mnogo natjecatelja i mnogo ljutih papričica. Morali smo pojesti što više ljutih papričica u pet minuta. Na početku sam se osjećala napeto i nesigurno, ali vremenom sam uspostavila samopouzdanje. Nakon 3 minute pojela sam više od 50 papričica. Kada je sudac proglasio kraj, svi smo prestali jesti papričice i počeli gutati litre mlijeka. Osjećam se jako sretno nakon ovog napetog izazova. Osvojila sam prvo mjesto, zlatni trofej, pedeset eura i dvije teglice pune ljutih papričica. Moji okusni pupoljci su još uvijek funkcionalni. Jedva čekam ponovno sudjelovati u takvom natjecanju.

8. izazov: U 100 riječi opišite svoje iskustvo sudjelovanja u natjecanju u jedenju ljutih papričica. Kako se osjećate nakon izazova i imate li još uvijek funkcionalne okusne pupoljke?

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.