Larissa Purić, Osnovna škola Okučani

Krenula sam u uzbudljivu potragu za izgubljenim daljinskim upravljačem, započevši istraživanje neistraženih dijelova svog stana. Prošavši kroz prostore gdje rijetko zalazim, primijetila sam prašinu na knjigama i zagonetne mrlje na tepihu. U kutu sobe otkrila sam zaboravljeni kutak pun dječjih igračaka, prizivajući sjećanja na prošlost. Dok sam tražila daljinski, primijetila sam neobičan komad umjetnosti na zidu, apstraktnu sliku koja je izazivala maštovite interpretacije. U tajanstvenom ormaru otkrila sam staru kutiju prepunu razglednica, svaka s pričom za sobom. Tajna vrata ormara dovela su me do tajanstvenog prolaza, otkrivajući skriveni prostor u kojem sam konačno pronašao izgubljeni daljinski, zakopan između zaboravljenih suvenira.

10. izazov: Na poklon ste dobili snježnu kuglu. U 100 riječi opišite što se događa i kako izgleda kada je protresete. U 100 riječi opišite vašu avanturu u potrazi za izgubljenim daljinskim upravljačem koja vas je odvela do neistraženih dijelova vašeg stana. Koje su vam neobične stvari upale u oči tijekom ove potrage?

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.