Larissa Purić, Osnovna škola Okučani

U sklopu mog svjedočenja u slučaju protiv grofa Drakule, moram iznijeti ono što sam osobno doživjela. U noći misterioznih događaja, svjedočila sam sjenkama koje plešu pod mjesečinom, zvukovima neobjašnjivih šapata te osjećaju nelagode u zraku.  Vidjela sam mračnu figuru kako se kreće brzo poput sjene, ostavljajući za sobom neprestanu jezu. Neprestano su me prožimali jezivi zvukovi škripanja vrata i neobjašnjivi šumovi iz dubine grofovih dvoraca. Sa susjedima sam dijelila priče o nestalima, očima koje sjaje u mraku te o grofu Drakuli, čiji je lik ostavljao trag misticizma. Moje svjedočenje želi razotkriti tajanstvenu tminu koja obavija grofa i njegovu povezanost s neobjašnjivim zbivanjima.

11. izazov: U 100 riječi napišite svoj uvod u svjedočenje grofu Drakuli koji je optužen za opsjedanje manjeg sela. Što ste to vidjeli? 🦇

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.