Maja Zetić, Osnovna škola Okučani

Evo, sjela sam na fotelju i udobno se smjestila, sad će moja omiljena serija. Trebam samo prebaciti program. Posežem za daljinskim na stoliću, ali nije na mjestu. Sad moram ustati i tražiti, a nemam puno vremena, serija samo što nije počela. Pretražujem sobe, kupatilo, kuhinju, ali nigdje ga nema. Krenula sam razmišljati gdje bi mogao biti i sjetila se da nisam pogledala iza televizora. Serija počinje,  a još nema daljinskog. Pogledala sam iza televizora i bila sva oduševljena, evo našeg daljinskog, i naravno, puno prašine. Ali, nemam sad vremena za čišćenje, serija je već krenula. Bit će vremena za to.

10. izazov: Na poklon ste dobili snježnu kuglu. U 100 riječi opišite što se događa i kako izgleda kada je protresete. U 100 riječi opišite vašu avanturu u potrazi za izgubljenim daljinskim upravljačem koja vas je odvela do neistraženih dijelova vašeg stana. Koje su vam neobične stvari upale u oči tijekom ove potrage?

Primjedbe

100 riječi

100 riječi je novi projekt Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se prvi puta provodi u školskoj godini 2022./2023., a koji za ciljeve ima poticanje jezičnog izražavanja kroz kraće pisane forme uobličene u kratke tekstove od stotinu riječi kao sažete misli i ideje koje se temelje na jasnim zadacima te jačanje jezičnih vještina i sposobnosti selektiranja informacija i njihovog uobličavanja u sažete, logički povezane tekstove kroz aktivnosti kreativnog pisanja. Svaki će zadatak biti drugačiji: tematski drugačiji od prethodnog i manje ili više zahtjevan što će iziskivati manje ili više poticanja na kreativnost i kreativan način razmišljanja. Učenici na temelju zadane teme pišu kraći literarni tekst do stotinu riječi – na ovaj način odgovaraju na postavljeni zadatak i vježbaju sažimanje informacija i pisanje sažetaka. Sve će etape projekta biti popraćene objavama na Facebook stranici projekta.